H Lidl Ελλάς ενημερώνει τους καταναλωτές για ψεύτικο διαγωνισμό που καπηλεύεται το όνομα της γερμανικής αλυσίδας για διαγωνισμό που έχει ως απώτερο σκοπό το phising (ηλεκτρονικό ψάρεμα).
Όπως αναφέρει η Lidl Ελλάς πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη που χρησιμοποιείται για την απόκτηση πληροφοριών οι οποίες στη συνέχεια θα πουληθούν ή θα αξιοποιηθούν από τους επιτιθέμενους για εκβιασμό, κλοπή χρημάτων, ή υποκλοπή ταυτότητας. Η αλυσίδα σουπερμάρκετ διαβεβαιώνει πως θα κινηθεί νομικά κατά της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από αυτόν τον διαγωνισμό εξαπατώντας ανυποψίαστους πολίτες.
Η πλήρης ανακοίνωση της Lidl Ελλάς
«Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η Lidl Hellas σε καμία περίπτωση δεν διοργανώνει, ούτε λαμβάνει μέρος, ούτε εμπλέκεται σε διαγωνισμούς όπως οι παρακάτω και θα προχωρήσει στη λήψη νομικών μέτρων κατά της εταιρίας που βρίσκεται πίσω από αυτόν.
Επιπλέον, η Lidl Hellas καλεί τους πελάτες της να μην ανοίγουν τα αντίστοιχα link γιατί πιθανόν να περιέχουν κακόβουλο λογισμικό».
Lidl: Οι απατεώνες εκμεταλλεύονται τα δεδομένα των λογαριασμών των πελατών στο εξωτερικό.
Ένας υπάλληλος σε υποκατάστημα του Μονάχου ενημέρωσε την αστυνομία, δίνοντας στη συνέχεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, προκειμένου να εντοπίσουν τα ίχνη έξι ανδρών, ηλικίας 22 έως 25 ετών που εμπλέκονται σε απάτη εις βάρος της αλυσίδας του σούπερ μάρκετ.
Δύο από αυτούς προέβαιναν συχνά σε αγορές με κουπόνια αξίας 100 ευρώ. Λίγο αργότερα, όμως, επέστρεψαν τα ψώνια και αντάλλαξαν τα προϊόντα που μόλις είχαν αγοράσει με μετρητά.
Ο υπάλληλος της Lidl βρήκε περίεργο το γεγονός ότι η διαδικασία αυτή επαναλαμβανόταν χρησιμοποιώντας συνεχώς διαφορετικούς αριθμούς τραπεζικού λογαριασμού.
Κλήθηκε η αστυνομία και το αστυνομικό τμήμα K122, αρμόδιο για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο, άρχισε να διεξάγει ενδελεχή έρευνα.
Μετά την έρευνα κατασχέθηκαν ολοκαίνουργια κινητά τηλέφωνα και φορητοί υπολογιστές από τα χρήματα που εισέπρατταν μέσω της απάτης.
Απάτη Lidl: Η αστυνομία αναλαμβάνει πάνω από 500 υποθέσεις.
Η αστυνομία υποθέτει ότι υπάρχουν τουλάχιστον 500 αντίστοιχες υποθέσεις.
Οι άνδρες φέρονται να χρησιμοποίησαν κλεμμένα δεδομένα πελατών ή ακόμη και πλασματικούς λογαριασμούς πελατών στην απάτη τους μέσω εφαρμογής.
Ορισμένοι πελάτες έμαθαν για την απάτη μόνο όταν οι εισπρακτικές εταιρείες επικοινώνησαν μαζί τους για να ζητήσουν χρήματα για εκκρεμείς λογαριασμούς.
Τα τελευταία χρόνια, υπήρξαν επανειλημμένες περιπτώσεις απάτης με την εφαρμογή Lidl.
Το Κέντρο Συμβουλευτικής Καταναλωτών της Κάτω Σαξονίας προειδοποίησε για τρωτά σημεία στο σύστημα πληρωμών ήδη από το καλοκαίρι του 2021.