in

Δείτε εδώ πως θα διαγράψετε την χρέωση απο το νούμερο 54122

Δείτε εδώ πως θα διαγράψετε την χρέωση απο το νούμερο 54122

Διάβαζα σχετικά πρόσφατα ένα άρθρο που είχε αφιέρωμα στις εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μέσω πενταψήφιων κωδικών. Άλλες παρέχουν παιχνίδια, τραγούδια και λοιπά και άλλες chat.


Το άρθρο φυσικά δεν έκανε το αφιέρωμα για να εξυμνήσει τις υπηρεσίες αυτές αλλά μάλλον για να τις καταδικάσει αφού ο αρθρογράφος έκανε εκτεταμένη αναφορά στο πως μερικές εταιρίες επιλέγουν να γδέρνουν τον καταναλωτή και μάλιστα σε ασαφή νόμιμα πλαίσια ενώ πολλές φορές δεν βοηθούν με τον τρόπο λειτουργίας τους την αποδέσμευση του πελάτη από τις υπηρεσίες τους.

Σύμφωνα με τη δική μου έρευνα οι εταιρίες οφείλουν να ενημερώνουν τον πελάτη με γραπτά μηνύματα προς το κινητό του για το είδος της υπηρεσίας που παρέχουν, αν είναι η όχι συνδρομητική, την χρέωση της, το όνομα της εταιρίας και το τηλέφωνο το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για τυχόν απορίες.
Επίσης οι εταιρίες αυτές, είναι υποχρεωμένες να ενημερώνουν τον πελάτη τους για τους όρους χρήσης της υπηρεσίας καθώς και να διατηρούν έναν πίνακα των υπηρεσιών στην ιστοσελίδα τους σε περίπτωση που χρειάζεται να ενημερωθεί ο πελάτης από αυτήν.

Προσωπικά ασοχλήθηκα με μία εταιρία (προς το παρόν, θα ακολουθήσουν και άλλες) η οποία έχει την ονομασία Teligron Ltd και έκανα μια μικρή έρευνα για να δω κατά πόσον υπακούει σε αυτό τον κώδικα δεοντολογίας. Έτσι λοιπόν μπήκα στην ιστοσελίδα τους η οποία είναι η www.teligron.com. Εκεί διαπίστωσα πως δεν ασχολούνται μόνο με τα πενταψήφια αλλά και με προωθητικές καμπάνιες όπως και κατασκευή ιστοσελίδων. Η αλήθεια έιναι ότι βρήκα την ιστοσελίδα τους κατατοπιστικότατη. Τι γίνεται όμως με την υπηρεσία 54122 ή οποία και τους ανήκει; Μπήκα λοιπόν στην ιστοσελίδα www.ellinespadou.com και έκανα μια εγγραφή σε αυτήν. Κατά τη διάρκεια της εγγραφής πρέπει να δηλώσεις ότι επιθυμείς να συμμετάσχεις στην υπηρεσία Chat αλλιώς απλά γράφεσαι στην ιστοσελίδα και χρησιμοποιείς το περιεχόμενο της σαν ένα υποκατάστατο του Facebook.
Λίγη ώρα από την ολοκλήρωση της εγγραφής μου ήρθαν δύο ενημερωτικά μηνύματα τα οποία ανέφεραν την εγγραφή μου, το όνομα της εταιρίας, την χρέωση και το τηλέφωνο επικοινωνίας. Επίσης με ενημέρωνε πως ότι έλαβα είναι δωρεάν.
Στη συνέχεια έστειλα ένα μέηλ στην διεύθυνση [email protected] στο οποίο ζήταγα διαγραφή του αριθμού μου. Η απάντηση ήρθε σχετικά γρήγορα και με διαβεβαίωνε πως ο αριθμός πλέον έχει διαγραφεί και δεν θα λάβω κάτι άλλο. Επειδή όμως δεν πιστεύω και πολύ εύκολα κάλεσα το 2112340278 το οποίο είναι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών τους. Εκεί διαπίστωσα πως η εταιρία έχει και έναν τηλεφωνητή για να μπλοκάρεις την υπηρεσία η επιλέγεις να μιλήσεις με υπάλληλο. Εγώ επέλεξα το δεύτερο, μου απάντησε κάποιος από τη γραμμή εξυπηρέτησης στον οποίο και είπα ότι θέλω να διαγραφώ. Εκεί μου είπε πως ο αριθμός είναι ήδη διεγραμμένος, άρα η επιβεβαίωση ίσχυε και τερμάτισα την κλήση μου.

Το θετικό σε αυτή την υπόθεση ήταν ότι εξυπηρετήθηκα γρήγορα ενώ η συγκεκριμένη εταιρία φαίνεται μέχρι στιγμής να πληρεί τις προδιαγραφές που έχουν δοθεί από το κράτος. Το σημαντικότερο όλων πάντως είναι ότι υπάρχουν ακόμη εταιρίες που δεν επιλέγουν να γδάρουν τον καταναλωτή με όποιο τρόπο μπορούν.

Σύντομα θα ανεβάσω και αξιολόγηση άλλης εταιρίας για να δούμε τελικά συγκριτικά ποιες εταιρίες υπακούν και ποιές όχι στη νομοθεσία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

54122 Προσοχή απάτη μην απαντήσετε θα χρεωθείτε

Σπιτικά Πτι Φουρ – Petit Four