in

Κρατήστε τα μάτια σας σε αυτό το μπλε αυτοκίνητο. Στο τέλος, δε θα πιστεύετε αυτό που βλέπετε…

Κρατήστε τα μάτια σας σε αυτό το μπλε αυτοκίνητο. Στο τέλος, δε θα πιστεύετε αυτό που βλέπετε…*ΒΙΝΤΕΟ*

Πρόκειται για μία ευρέως γνωστή τεχνική στο marketing, η οποία δείχνει το εύρος της ανθρώπινης προσοχής… ή την έλλειψή της!


Ο λόγος που οι περισσότεροι παρατηρητές δεν είδαν καν την αλλαγή του σκηνικού πίσω από το αυτοκίνητο, οφείλεται στο φαινόμενο “τύφλωση αλλαγής” (change blindness). Αυτό παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε πρώτη φορά από τον γιατρό, φιλόσοφο και ψυχολόγο William James, το 1890, αλλά πλήρης μελέτη επί αυτού πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά γύρω στο 1970.

Τα αποτελέσματα του παρακάτω πειράματος αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν ακόμη και τεράστιες αλλαγές που γίνονται στον περίγυρό τους όταν είναι επικεντρωμένοι σε ένα μόνο πράγμα…

fanpage

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Σολανόδεντρο: Το μοναδικό δέντρο στο οποίο φυτρώνουν ταυτόχρονα ντομάτες, μελιτζάνες και πιπεριές

Πλάτων:Η πιο πικρή απογοήτευση που νιώθεις είναι όταν προσφέρεις καλοσύνη και στην ανταποδίδουν με κακία